Foretaksidentiteten skiller deg fra konkurrentene. Uansett størrelse på bedriften må du tydeliggjøre hva som gjør merkevaren unik. Husk at logoen kun er én del av den visuelle identiteten – som igjen er en del av merkevareidentiteten.
En logo er en del av din grafiske profil, som igjen er en del av din identitet. Vi hjelper bedrifter og organisasjoner med å bli lagt merke til ved hjelp av en tydelig logo og en klar grafisk profil!
Et foto kan som kjent si mer enn tusen ord. Går man tom for både foto og ord er illustrasjoner en utmerket måte å forklare prosesser på, å skape oppmerksomhet, eller å formidle følelser på.
Tenk helhetlig når du skal markedsføre dine produkter og tjenester. Vi er dypt inne i den digitale tidsalder, men det trenger ikke bety at annen markedsføring ikke er relevant.
Prinsippene for god reklame og annonsering er stort sett de samme i digitale kanaler som i andre kanaler. God reklame skal skape oppmerksomhet og interesse nok til at mottaker utfører en handling/call to action.