Etikettdesign for Jegerpodden

For vår kunde gjennom mange år, Jegerpodden, og musiker og låtskriver Magnus Hestegrei har vi designet etikett for jegerakevitten «Fangstrapporten».

Doghouse - Akevittetikett for Jegerpodden

Bak på etiketten kan du finne et humoristisk «fortellerbarometer» indikert av mengden med innhold som er igjen på flaska.

Doghouse - Etikettdesign
Foto: Martin Gunther Mørkved

Forsiden av etiketten er forsynt med siktemerke og hull. Gjennom det kan du se ett av totalt åtte dyr fra norsk fauna, som vi har tegnet for formålet.

Doghouse - jaktkompis og samlerobjekt
Foto: Martin Gunther Mørkved

Innholdet er produsert og tappet ved Inderøy Brenneri og «Fangstrapporten» finnes nå på Vinmonopolets utsalg over hele landet. Den vil forhåpentligvis bli et ettertraktet samlerobjekt både for jegere og friluftsfolk.